Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تولید برق در نیروگاه همدان افزایش یافت

تولید برق در نیروگاه همدان افزایش یافت

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح همدان از رشد ۱۸ درصدی تولید برق این نیروگاه در سال جهش تولید خبر داد. این میزان تولید برق در ۹ ماهه امسال به ثبت رسیده است.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، پژمان اختری اظهار داشت: تولید برق در نیروگاه شهید مفتح در این مدت به رقم پنج میلیارد و ۳٠٠ میلیون کیلووات ساعت رسیده است.
وی افزایش تولید در شرایط خاص شیوع بیماری کووید ۱۹ را کاری جهادی و ارزشمند برشمرد و افزود: کسب این موفقیت در سایه همدلی و تلاش تمامی کارکنان در بخش های مختلف نیروگاه به دست آمده است.
معاونت تولید نیروگاه شهید مفتح همدان با اشاره به کسب رتبه برتر آمادگی تولید در پیک تابستان و همچنین پایداری بی بدیل واحدهای این مجموعه اظهار کرد: نیروگاه شهید مفتح مصمم است تا طبق برنامه و با انجام تعمیرات اساسی و نیمه اساسی واحدها بتواند موفقیت‌های به دست آمده را در سال های آینده تکرار کند.
گفتنی است نیروگاه حرارتی شهید مفتح همدان از چهار واحد بخار ۲۵٠ مگاواتی تشکیل شده است که با عمر بیش از ۲۷ سال ۲ درصد از برق کشور را تأمین می کند و با ظرفیت تولید هزار مگاوات در دشت کبودراهنگ در کیلومتر ۴۵ جاده همدان - تهران، قرار دارد. 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن