Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی مصرف CNG در همدان افزایش یافت

مصرف CNG در همدان افزایش یافت

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: رقم مصرف سوخت پاک در منطقه همدان از ابتدای سال تا پایان آذرماه 99، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی با بیان این مطلب گفت: آمارهای دریافتی حاکی از مصرف 124 میلیون و 336 هزار مترمکعب سوخت گاز طبیعی فشرده در 9 ماهه سال جاری است، در حالی که مصرف این فرآورده در همین مدت در سال 98 حدود 109 میلیون مترمکعب بوده است.

وی با توجه به اجرای طرح گازسوز کردن رایگان تاکسی و وانت بار، اظهار امیدواری کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده توسط وزارت نفت برای دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی، استقبال بیشتر و افزایش مصرف سی ان جی (CNG) را در پی دارد.
وی با بیان اینکه مصرف هر مترمکعب گاز طبیعی فشرده معادل حدود مصرف 9/0 فرآورده بنزین است، از صرفه جویی 113 میلیون لیتری در مصرف سوخت بنزین از ابتدای سال تا پایان 9 ماه از طریق جایگزین کردن آن با سوخت CNG خبر داد.
روستایی خاطر نشان کرد: در 276 روزی که از سال جاری گذشت، به طور میانگین روزانه 450 هزار مترمکعب سوخت پاک در جایگاه های ارایه دهنده CNG استان عرضه شده است.
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان یادآور شد: در حال حاضر از تعداد 124 جایگاه فعال عرضه سوخت منطقه تعداد 25 جایگاه تک منظوره (سی ان جی) و 25 جایگاه دیگر دومنظوره (فرآورده مایع و سی ان جی) است که جمعا ۵۰ باب جایگاه گاز طبیعی فشرده وظیفه ارائه خدمات سوخت رسانی مطلوب به شهروندان عزیز را در دستور کار دارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن