Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی پتروشیمی هگمتانه کشور را از واردات پی‌وی‌سی بی‌نیاز می‌کند

پتروشیمی هگمتانه کشور را از واردات پی‌وی‌سی بی‌نیاز می‌کند

استاندار همدان گفت: مجتمع بزرگ تولیدی «پتروشیمی هگمتانه» به عنوان یکی از طرح های مهم اقتصادی استان در راستای تحقق شعار «جهش تولید» ظرف چند روز آینده به صورت رسمی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سیدسعید شاهرخی اظهار داشت: بعد از حل مشکلات پتروشیمی هگمتانه مثل مشکل آب و خوراک با همکاری شرکت پتروشیمی ایران و سرمایه گذار بخش خصوصی این واحد بعد از ۱۸ سال به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: افتتاح پتروشیمی گام بزرگی در جهت خدمت به مردم استان همدان است که ۱۸ سال طول کشید اما با تلاش و همکاری همه مجموعه ها این طرح به بهره برداری می رسد که علاوه بر اشتغالزایی موجب ارزآوری و بی نیازی کشور به واردات پی وی سی گرید پزشکی می شود که در خاورمیانه بی‌نظیر است.
استاندار همدان افزود: نمایندگان مجلس همکاری بسیار خوبی برای راه اندازی پتروشیمی داشتند و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت آبفا، بانک ها و همه مجموعه هایی که در افتتاح و به نتیجه رسیدن این طرح بزرگ همکاری کردند که شایسته قدردانی است.
شاهرخی تصریح کرد: در شرایط تحریم افتتاح چنین پروژه های بزرگی خدمت اساسی به مردم استان و کشور می‌شود و همه باید با وحدت و همدلی برای توسعه استان و کشور تلاش کنیم./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن