Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی سهام‌داران سهام عدالت در سجام ثبت‌نام کنند

سهام‌داران سهام عدالت در سجام ثبت‌نام کنند

مدیر بورس منطقه ای همدان گفت: داراندگان سهام عدالت که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند، باید در سامانه سجام نام نویسی کنند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، کامران حسن زاده گفت: با توجه به پذیرش و معامله سهام شرکت سرمایه گذاری استان همدان در بورس اوراق بهادار،کلیه سهامداران محترم هم استانی سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب نموده و تاکنون کد بورسی دریافت نکرده اند، باید هر چه سریعتر نسبت به ثبت نام در سامانه سجام در سایت اینترنتی sejam.ir و احراز هویت از طریق دفاتر منتخب پیشخوان دولت و یا نرم افزار‌های تلفن همراه مربوطه، اقدام کنند و کد بورسی خود را دریافت نمایند.
او با بیان اینکه دریافت مرحله آتی سود سهام، تنها با ثبت نام در سامانه سجام و داشتن کد بورسی انجام می شود افزود:  ثبت نام در سامانه سجام مزایای دیگری از جمله مشارکت در تصمیم گیری‌ها و شرکت در مجامع عمومی شرکت را در پی خواهد داشت.
حسن زاده ادامه داد: انتخابات مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری استانی به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و لازمه شرکت در مجمع و انتخابات الکترونیک این است که افرادی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، در سامانه سجام ثبت نام کرده و کد بورسی داشته باشند./ باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن