Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع مرغ منجمد در همدان متوقف شد

توزیع مرغ منجمد در همدان متوقف شد

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان از توقف توزیع مرغ منجمد در همدان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه توزیع مرغ گرم در بازار روند خوبی پیدا کرده، با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی و صمت فعلاً توزیع مرغ منجمد متوقف شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، ابوالفضل اینانلو با اشاره به اینکه جوجه‌ریزی‌های آبان ماه وارد بازار می‌شود، اظهار کرد: جوجه‌ریزی‌های آبان کمی وارد بازار شده به‌طوریکه در هفته گذشته توزیع مرغ گرم در استان خوب شد و قیمت مرغ گرم در روز گذشته به ۲۱ هزار تومان رسید.
وی با تأکید بر اینکه مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار توزیع می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای آبان تاکنون ۷۰۵ تن مرغ منجمد در استان همدان توزیع شده است و در صورتی که ستاد تنظیم بازار تصمیم بر توزیع مجدد بگیرد، حتماً توزیع خواهد شد.
اینانلو با بیان اینکه براساس آمار سازمان جهادکشاورزی روزانه ۱۴۰ تن مرغ در استان کشتار می‎شود، خاطرنشان کرد: وقتی مرغ گرم به وفور در بازار وجود داشته باشد نیازی به توزیع مرغ منجمد نیست و علتی ندارد مرغ منجمد توزیع شود.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان همدان درباره توزیع سهمیه‌ای مرغ منجمد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان، بیان کرد: اگر توزیع مرغ منجمد مدیریت نشود تقاضای کاذب ایجاد شده و از طرفی ممکن است سوءاستفاده‌هایی نیز صورت بگیرد و مرغ منجمد به دست مصرف کننده اصلی نرسد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن