Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی فروش برنج ایرانی از طریق ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همدان

فروش برنج ایرانی از طریق ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در همدان

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان همدان گفت: این ستاد فروش برنج ایرانی طارم درجه یک را با قیمت مناسب آغاز کرده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علی چهاردولی گفت: فروش برنج ایرانی طارم درجه یک به قیمت هر کیلو گرم ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان از طریق سایت (هست اینجا) آغاز شده است.
او افزود: هر کس می‌تواند در این سایت یک تا سه گونی برنج ۱۰ کیلو گرمی را خرید کند و پس از پرداخت پول از یکی از مراکز توزیع برنج این ستاد با دادن کد ملی خود برنج‌ها را تحویل بگیرد.
معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همدان با بیان اینکه این گونی برنج‌ها در بازار کنونی استان بین ۳۵ هزار تا ۳۸ هزار تومان فروخته می‌شوند افزود: برای کنترل بازار و کاهش قیمت برنج  برای مردم در شرایطی که بسیاری از مشاغل آسیب دیده از کرونا هستند انجام می‌شود و در تمامی شهرستان های استان انجام می شود.
او از از تهیه و توزیع ۱۹ هزار بسته مواد غذایی و ۲۵ هزار بسته‌ی بهداشتی برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در استان هم خبر داد و اظهار داشت: این بسته‌ها همزمان با چهارمین رزمایش کمک مومنانه و رزمایش احسان سلامت بین خانواده‌های مناطق محروم و نیازمند استان این هفه توزیع می‌شود./ باشگاه خبرنگاران جوان

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن