Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی مبتلایان به کرونا ۲۴ ساعته بیمه می‌شوند

مبتلایان به کرونا ۲۴ ساعته بیمه می‌شوند

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از بیمه مبتلایان به کرونا در کمتر از 24 ساعت خبر داد و گفت: آزمون وسع بیماران مبتلا به کرونا کمتر از ۲۴ ساعت انجام می‌شود و اگر افرادی توانایی مالی نداشته باشند به‌سرعت می‌توانند از خدمات رایگان بیمه سلامت برخوردار شوند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سعید فرجی با اشاره به نامگذاری یکی از روزهای هفته بیمه سلامت به نام «بیمه سلامت، کرونا و حمایت بیمه‌ای» اظهار کرد: متأسفانه ویروس کرونا شرایط خاصی را در جهان ایجاد کرده و به‌عنوان یک چالش برای مردم مطرح شده است که از زمان شیوع این بیماری به‌دنبال حمایت از مبتلایان این بیماری بوده‌ایم. وی از بیمه مبتلایان به کرونا خبر داد و گفت: سازمان بیمه سلامت افرادی را که بدون پوشش بیمه‌ای هستند به‌راحتی زیرپوشش بیمه‌ای قرار می‌دهد و اینکه فردی توان مالی نداشته باشد از طریق برگزاری آزمون وسع و قرار گرفتن در دهک‌های پایین جامعه رایگان حمایت می‌کند.
مدیرکل بیمه سلامت استان ادامه داد: آزمون وسع بیماران مبتلا به کرونا کمتر از ۲۴ ساعت انجام می‌شود و اگر افرادی توانایی مالی نداشته باشند به سرعت می‌توانند از خدمات رایگان بیمه سلامت برخوردار شوند و سایر بیماران نیز درصورت توانایی با پرداخت هزینه‌ای می‌توانند از خدمات بیمه‌ای در مدت زمان کوتاهی بهره‌مند شوند.
فرجی خاطرنشان کرد: با اشاره به اینکه بیمه سلامت جلوتر از سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی به‌منظور کاهش تجمع و تبادل اشیا بین بیمار، پزشک، داروخانه و دیگر مراکز که از عوامل ابتلا به کرونا به‌شمار می‌رود، ارائه خدمات الکترونیکی را از مدت‌ها پیش در دستور کار قرار داده است، گفت: می‌طلبد مراکز درمانی و داروخانه‌ها در اجرای نسخ الکترونیک و مهار کرونا همکاری بیشتری داشته باشند./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن