Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی همدان کمبود روغن ندارد

همدان کمبود روغن ندارد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به وجود کارخانه تولید روغن در این استان گفت: به دلیل ذخیره مناسب این ماده غذایی کمبود روغن نداریم و هیچ مشکلی در تهیه و توزیع این فرآورده وجود ندارد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمیدرضا متین اظهار داشت: روغن مایع و سرخ کردنی به وفور در استان وجود دارد و کارخانه روغن نگین نهاوند می‌تواند در این زمینه پاسخگوی نیاز مردم باشد.
او با بیان اینکه واحد تولید کننده روغن جامد در همدان وجود ندارد گفت: نیاز استان از مناطق دیگر کشور تامین می‌شود که به دلیل کاهش تولید شرکت های روغن ورامین و اطلس شاهد کمبود این نوع روغن در بازار هستیم.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان افزود: امروز ۸۰ هزار تن روغن مایع از کارخانه نگین تهیه شده و آمادگی تامین و توزیع به صورت مستمر را داریم.
متین با اشاره به اینکه تولید روغن جامد خوراکی در سطح کشور کاهش یافته است خاطرنشان کرد: از دلایل آن می‌توان به بالا بودن هزینه‌های تولید این فرآورده و توصیه‌های بهداشتی برای مصرف نکردن روغن جامد اشاره کرد که کارخانه ها به سمت تولید روغن مایع خوراکی رفته‌اند.
او به مردم اطمینان خاطر داد: روغن کمیاب و نادر نمی‌شود و در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز توزیع استان این محصول به میزان لازم وجود دارد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه روغن جامد خوراکی اغلب در صنف قنادان و در مناطق روستایی به سبب روال عرفی و سنتی مصرف می‌شود ابراز امیدواری کرد: با تدابیر صورت گرفته از سوی مسوولان کشوری مشکل تامین روغن جامد به زودی مرتفع شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن