Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی نیمی از آب استان توسط همدانی‌ها مصرف می‌شود

نیمی از آب استان توسط همدانی‌ها مصرف می‌شود

معاون توسعه و بهره برداری از آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از مصرف ۱۹ میلیون مترمکعب آب توسط مشترکین همدانی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمیدرضا نیکداد با بیان اینکه ۵۰ درصد از آب تولیدی در شهر همدان مصرف می شود، اظهار کرد: در شش ماهه نخست امسال ۱۹ میلیون مترمکعب آب در شهر همدان مصرف شده است.
وی با اشاره به اینکه میزان مصرف کل استان ۴۰ میلیون مترمکعب است، خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال ۱۹ میلیون مترمکعب آب توسط ۱۷۰ هزار مشترک همدانی مصرف شده است.
نیکداد با تأکید بر اینکه در شش ماهه نخست امسال قطعی برنامه ریزی شده ای در همدان اعمال نشده است، ادامه داد: عمده قطعی شش ماهه نخست امسال مربوط به شکستگی لوله بوده و قطعی برنامه ریزی شده و در راستای مدیریت مصرف انجام نشده بلکه فقط کمبود فشار در اواخر شب اعمال شده است.
این مقام مسئول با اشاره به حوادث آب در شش ماهه نخست امسال، خاطرنشان کرد: در شش ماهه نخست امسال ۸۹۰۰ فقره حوادث آب رخ داده که شش مورد در خطوط انتقال و ۴۷۹ مورد در شبکه توزیع بوده است.
وی از خرابی ۲۶۰۰ کنتور آب در شش ماهه نخست امسال خبر داد و یادآور شد: ۱۴۷۰ کنتور خراب در این مدت تعویض شده و مابقی نیز در شرف تعویض است.
نیکداد با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی زمینه تأمین آب نداریم، به کاهش بارندگی های پاییزه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به میزان نیاز مشترکین منابع تولید آب داریم اما رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی همچنان مورد تأکید است تا در صورت کمبود بارش ها بتوانیم این دوران را بدون مشکل پشت سر بگذاریم./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن