Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تأمین بنزین ملایر، تویسرکان و نهاوند از انبار نوشیجان

تأمین بنزین ملایر، تویسرکان و نهاوند از انبار نوشیجان

بنزین جایگاه های عرضه سوخت شهرستان های ملایر تویسرکان و نهاوند از انبار جدید بهره برداری، نوشیجانِ ملایر تامین می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی افزود: با حدود ۴هزار نفر ساعت کار مداوم و اصلاح زیر ساخت های ایمنی، فنی و عملیاتی لازم در انبار نفت نوشیجان ملایر، بنزین این سه شهرستان از مبدا انبار نفت نوشیجان ارسال می شود.

وی افزود: با اجرای اصلاحات فنی و عملیاتی و  فراهم آوردن زیرساخت های دریافت و ذخیره سازی فرآورده بنزین، بارگیری محمولات سوخت جایگاه ها و مجاری عرضه سوخت رسانی این شهرستان ها از نیمه اردیبهشت ماه جاری از مبدا انبار نفت نوشیجان ملایر انجام می شود.

روستایی بیان کرد: صرفه جویی در وقت، کاهش هزینه های تردد نفتکش ها، جلوگیری از ترافیک ناوگان نفت بری در جاده ها و در تاسیسات و عملیات انبارهای نفت ، بهره برداری بهینه از ظرفیت ها و امکانات موجود از جمله مزیت های مستقیم این پروژه است.

وی با اشاره به رضایت مندی رانندگان بخش حمل و نقل فرآورده های نفتی از این انتقال مبدا تامین افزود: استفاده بهینه از تمامی ظرفیت های انبار نفت نوشیجان ملایر با همت مجموعه تلاشگر شاغل در تاسیسات  و توجه به توسعه متوازن فعالیت های سوخت رسانی تا نیل به تحقق حداکثر خروجی فرآورده در دستور کار قرار دارد که همین امر در اولین وهله موجب کاهش بار ترافیک و ازدحام نفتکش ها در دیگر انبارها شده و مضاف بر آن با توجه به انتقال حجم جابجایی سوخت تحرک بیشتری در انبار نوشیجان ایجاد شده است.

روستایی در ادامه یادآور شد: با اقدامات شاخص به عمل آمده فوق، پایداری تامین و توزیع فرآورده های نفتی در استان به حداکثر خود رسیده و از منظر مبحث پدافند غیر عامل، گامی مهم در تجهیز استان به دو انبار نفت تدارکاتی و صادراتی برداشته شده است.

مدیر منطقه همدان خاطرنشان کرد: تحقق اهداف یاد شده، ارتقاء ظرفیت های فنی و مهندسی استان و تمایز آن از دیگر استان ها را در پی دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن