Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی فروش میوه‌های نوبرانه در همدان آغاز شد

فروش میوه‌های نوبرانه در همدان آغاز شد

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه کمبودی از نظر میوه و تره بار در بازار همدان وجود ندارد، ازورود نوبرانه‌ها به بازار میوه و تره بار خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، رضا البرزی اظهار کرد: در حال حاضر چغاله بادام، توت فرنگی و خربزه ملون وارد بازار شده و در روزهای آینده گوجه سبز نیز به بازار می‌آید.

وی با بیان اینکه قیمت نوبرانه‌ها بالاست، تصریح کرد: قیمت چغاله بادام در میدان بار ۲۰ هزار تومان است که البته با افزایش ورود این محصولات قطعاً قیمت ها کاهش می‌یابد.

وی از کاهش قیمت پیاز و خیار در بازار همدان خبر داد و گفت: قیمت پیاز که در سال گذشته به ۱۲ هزار تومان رسیده بود، کاهش چشمگیری یافته به طوریکه به ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان افزود: خیار نیز به وفور در میدان بار همدان وجود دارد و قیمت این محصول کاهش داشته که به ۳۰۰۰تا ۴۰۰۰ تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر بحث انتقال بار با مشکل روبرو شده است، یادآور شد: در حال حاضر به علت شیوع کروناویروس و طرح فاصله گذاری اجتماعی باعث شده رانندگان حمل بار کمتر کار کنند که امیدواریم با از بین رفتن این بیماری مشکلات حل شود.

البرزی با بیان اینکه قیمت گوجه فرنگی افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهتر شدن شرایط آب و هوایی و کنترل کروناویروس قیمت میوه و تره بار تثبیت یابد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن