Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع میوه عید در همدان آغاز شد

توزیع میوه عید در همدان آغاز شد

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از آغاز توزیع میوه مورد نیاز مردم برای عید نوروز خبر داد و گفت: سیب و پرتقال با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در ۴۰ غرفه سطح شهر عرضه می‌شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مجید زرین دلاور اظهار داشت: پرتقال با قیمت پنج هزار و ۵۰۰ تومان و سیب به قیمت ۶ هزار تومان در غرفه های مشخص شده توزیع می شود.

وی اضافه کرد: برای این منظور یک هزار و ۳۰۰ تن پرتقال و ۵۵۰ تن سیب از نوع مرغوب تهیه و در سردخانه های استان ذخیره شده است.
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: توزیع میوه از امروز آغاز و در ایام تعطیلات نوروز هم ادامه دارد تا مردم به راحتی و در هر زمان دلخواه بتوانند میوه مورد نیاز خود را خریداری کنند.
زرین دلاور خاطرنشان کرد: غرفه های توزیع میوه در محله های مختلف جانمایی شده تا همه مردم دسترسی آسان و سریع به این نقاط داشته باشند.
وی به نظارت بازرسان به عملکرد این غرفه داران اشاره کرد و گفت: از مرحله خروج محموله میوه از سردخانه تا رسیدن به دست مصرف کننده به دقت رصد می شود تا از تخلف و خطای احتمالی جلوگیری شود.
به گفته زرین دلاور همزمان با شهر همدان با تدابیر صورت گرفته توزیع میوه در تمام نقاط استان زیر نظر مسوولان محلی آغاز شده است./ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن