Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کیفیت بنزین در همدان استاندارد است

کیفیت بنزین در همدان استاندارد است

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: فرآورده‌هاي نفتي بنزين و نفتگازي كه در استان همدان توزيع مي شود در سطح كيفيت استاندارد ملي است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امين روستايي با اعلام اين خبر گفت: بعد از اجراي نظام اصلاح قيمت حامل هاي انرژي با منشاء فسيلي در بخش حمل و نقل در مجموع روزانه حدود 2 ميليون و 600 هزار ليتر فرآورده بنزين و نفتگاز در سطح شهر و جاده هاي استان مصرف مي‌شود.

وي افزود: روزانه حدود 1 ميليون و 400 هزار ليتر بنزين و 1 ميليون و 200 هزار ليتر نفتگاز در بخش حمل و نقل مصرف مي شود كه داراي استاندارد كيفيت ملي است.

اين مقام مسئول تصريح كرد: يكي از دلايل اصرار اين شركت بر گازسوزشدن واحدهاي صنفي و صنعتي كوچك و بزرگ مانند سفال سازان كه در گوشه و كنار شهرهاي استان و در شهرك هاي صنعتي مستقرند؛ همين ميزان پتانسيل قابل پيش‌بيني در افزايش غلظت آلاينده‌هاي جوي است.

روستايي با اشاره به مسئوليت منطقه در تأمين و ارسال محمولات نفتي در بخش‌هاي مختلف مصرف در سطح استان همدان و چندين استان دور و نزديك، خاطرنشان كرد: از هنگام دريافت فرآورده از طريق خطوط لوله انتقال و انبارش آن در مخازن عظيم انبارهاي نفت استان در چندين مرحله از لايه‌هاي مختلف سطوح مواد، آزمون كيفيت به عمل مي‌آيد.
وی اطمينان داد: پارامترهاي كيفيت محمولات معتنابه (بالك) فرآورده هاي نفتي كه از مبداء پالايشگاه هفتم كشور توسط خطوط لوله دريافت مي‌شود، با كيفيت همان فرآورده كه درجايگاه‌هاي سوخت رساني توزيع مي شود مطابقت دارد.

مدير شركت پخش فرآورده هاي نفتي منطقه همدان، مديريت مطلوبتر ارايه خدمات عمومي در حوزه حمل و نقل بار و مسافر توسط مسئولين ذيربط و همچنين استفاده گسترده شهروندان از وسايل نقليه عمومي را در كاهش آلودگي هوا و تبعات ناخوشايند آن راهگشا دانست.

وي همچنين در نظر داشتن راه‌كارهاي كاهنده مصرف سوخت، بازنگري و اصلاح الگوي مصرف، نگاه صرفه‌جويانه به استفاده از همه حامل هاي انرژي، روي آوردن به پياده روي و دوچرخه سواري كه در تمامي دنيا به عنوان كمك كننده به نشاط و تندرستي افراد مورد توجه قرار دارد را در اين راستا موثر دانست.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن