Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی سبد سوخت همدانی‌ها تغییر کرد

سبد سوخت همدانی‌ها تغییر کرد

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: آمارها در پایان آبان ماه سال 1398 حاکی از صرفه جویی 87 میلیون لیتری مصرف فرآورده بنزین از طریق تنوع بخشی به سبد سوخت خانوارها و جایگزین کردن آن با CNG در منطقه همدان است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از  روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه، 95 میلیون و 672 هزار متر مکعب سوخت پاک در جایگاه های استان همدان عرضه و به مصرف رسید.

وی ادامه داد: هم اکنون از 266 نازل عرضه سوخت گاز طبیعی فشرده در منطقه 215 نازل فعال بوده و به طور میانگین در 243 روز گذشته از هر نازل 444 هزار متر مکعب سوخت به کپسول خودروها تزریق شده است.

مدیر منطقه همدان یادآور شد: بیشترین میزان سوخت سی ان جی تحویلی در سال 98 در شهریورماه با رقمی بالغ بر 12 میلیون و 260 هزار متر مکعب حدود بوده است.

روستایی افزود: در حال حاضر در 45 جایگاه منطقه همدان سوخت گاز طبیعی فشرده عرضه می شود که از این تعداد 23 جایگاه تک منظوره (سی ان جی) و 22 جایگاه دیگر دومنظوره (فرآورده مایع و سی ان جی) است.

وی تاکید کرد: با توجه به اجرای نظام جدید توزیع سوخت در کشور و ذخایر فراوان خدادادی از نعمت گاز طبیعی، با جایگزینی سوخت گاز طبیعی فشرده (CNG) با بنزین در کاهش آلودگی هوا و حفظ هوای پاک برای خود و فرزندانمان می توانیم سهم ارزنده ای داشته باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن