Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ایجاد 433 شغل برای مددجویان کمیته امداد در همدان

ایجاد 433 شغل برای مددجویان کمیته امداد در همدان

کمیته امداد استان همدان ۴۳۳ مورد اشتغال با مبلغ هفت میلیارد و ۲۵۹ میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت در سه‌ماهه اول سال جاری ایجاد کرده است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان همدان، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گزارشی از عملکرد این حوزه در سه‌ماهه سال جاری ارائه داد.

شهرام عابدی بابیان اینکه پرداخت تسهیلات اشتغال، نظارت بر طرح‌های اجراشده، برگزاری دوره‌های آموزشی و کاریابی برای مددجویان از فعالیت‌های این حوزه است، گفت: ۴۳۳ مورد اشتغال با مبلغ هفت میلیارد و ۲۵۹ میلیون تومان برای مددجویان در سه‌ماهه اول سال جاری ایجادشده است.

وی ادامه داد: ۱۲۱ مورد از طرح‌های اشتغال ایجادشده با مبلغ یک میلیارد و ۵۲۳ میلیون تومان از منابع داخلی و ۳۱۲ طرح با هزینه پنج میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان از منابع بانکی پرداخت‌شده است.

عابدی با اشاره به اینکه بیشترین فرصت‌های شغلی مددجویان با ۲۵۴ شغل درزمینهٔ تولید و ۱۷۹ مورد شغل درزمینهٔ خدمات بوده است، ادامه داد: از ابتدای سال ۱۳ هزار و ۷۴۵ مورد نظارت توسط کارشناسان کمیته امداد از طرح‌ها صورت گرفته است که موجب پایداری و انسجام در طرح‌ها شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان بابیان اینکه ۱۳۵ میلیارد تومان تسهیلات در سال ۹۷ به خودکفایی و اشتغال مددجویان تخصیص داده‌شده است، گفت: ۱۵۱ مورد از اشتغال ایجادشده در شهرها و ۲۸۲ مورد در روستاها بوده است

وی همچنین گفت: از ابتدای سال جاری در مقایسه با عملکرد مدت مشابه در سال قبل، اشتغال ایجادشده در سطح استان با ۸۸ درصد رشد همراه بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن