Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی عرضه میوه شب عید با نرخ دولتی در 50 غرفه

فرماندار همدان خبر داد؛
عرضه میوه شب عید با نرخ دولتی در 50 غرفه

فرماندار همدان گفت : تعادل و تنظیم قیمت بازار شب عید یکی از اصلی ترین برنامه های کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان است.

به گزارش "همدان نیوز"، علی تعالی در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان از برپایی 50 غرفه عرضه مستقیم میوه شب عید خبر داد و افزود: به تناسب جمعیت و تقاضای میوه در سال گذشته، 50 نقطه برای عرضه مستقیم میوه شب عید جانمایی شده است.

فرماندار شهرستان همدان تصریح کرد: بیش از هزار تن معادل 47 درصد میوه خریداری شده استان برای توزیع در 50 نقطه عرضه میوه درشهرستان همدان پیش بینی شده است. 

وی از 5 واحد آماده به کار در مناطق پر تقاضا خبر داد و عنوان کرد: مدیریت 30 واحد از این غرفه ها با اصناف ، 5 واحد با شهرداری و 10 واحد با اداره تعاون روستایی است.

فرماندار همدان افزود: اداره تعاون روستایی شهرستان همدان از مجموع 10 غرفه خود 6 غرفه شهری و 4 غرفه روستایی در بخش مرکزی و قهاوند پیش بینی کرده است.

تعالی ادامه داد: شهرستان همدان طبق سنوات گذشته برای تنظیم و تعادل بخشی به بازار گوشت ، مرغ ، میوه و دیگر مایحتاج ضروری در ایام پرتقاضا و ورود مسافران تدابیر لازم را اتخاذ کرده است.

وی در پایان خواستار افزایش بازرسی ها از واحدهای صنفی شد و افزود: این غرفه ها از 26 تا 29 اسفند ماه به توزیع میوه با نرخ دولتی خواهند پرداخت.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: استفاده از تجربه 14 ساله توزیع میوه دولتی در همدان سبب رضایت شهروندان و مسافران شده است.

علیرضا شجاعی با اشاره به نظارت مستمر بر عامل های فروش میوه تصریح کرد: از لحظه بارگیری تا فروش بازرسی ویژه همراه غرفه ها خواهد بود.

وی در پایان گفت: کمیته راهبری مدیریت شبکه توزیع میوه و اتحادیه میوه و تره بار شهرستان همدان درصدد تعادل بازار و پایداری قیمت میوه است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن