Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی اعزام ۲۲ دستگاه نفت‌کش حامل نفت سفید از همدان به مناطق زلزله‌زده

اعزام ۲۲ دستگاه نفت‌کش حامل نفت سفید از همدان به مناطق زلزله‌زده

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از اعزام ۲۲ دستگاه نفتکش حامل نفت سفید از منطقه همدان به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی گفت: آذرماه سال جاری ۲۲ دستگاه نفتکش جاده پیما به ظرفیت بیش از ۳۰۰ هزار لیتر به صورت کاروان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شد. 

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان بابیان اینکه از ابتدای وقوع حادثه دلخراش زلزله و واردآمدن خسارات جانی و مالی گسترده به هموطنان، نسبت به بکارگیری تمام توان خود در تسکین آلام هموطنان تلاش شد، گفت: گذشته از جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی و ارسال به این مناطق، وظیفه تأمین بخشی از سوخت مورد نیاز مردم کارمانشاه در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و ثلاث باباجانی بر عهده استان همدان قرار گرفت.

وی ادامه داد: از زمان وقوع زمین لرزه تا این تاریخ بیش از ۱۲ میلیون لیتر از فرآورده نفت سفید به منطقه کرمانشاه ارسال شده است که بخش قابل توجهی از آن به مناطق زلزله زده تخصیص یافته است.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: منطقه همدان با دراختیارداشتن امکانات موجود و ظرفیت مناسب سوخت رسانی آماده تداوم تلاش های سازمانی و انجام وظیفه سوخت رسانی به هموطنان مناطق غربی کشور است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن