Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی اجرای 41 عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت در محورهای مواصلاتی همدان

اجرای 41 عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت در محورهای مواصلاتی همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه گیری در محورهای شریانی و غیر شریانی استان به طول افزون بر 41 کیلومتر خبر داد.

 

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی استان و دیگر عوامل محیطی، فعالیت های گسترده ای در زمینه ترمیم، لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای ارتباطی استان از سوی این اداره کل در حال انجام است.

وی افزود: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی از ابتدای سال جاری تاکنون 115 هزار و 212  متر طول درزگیری و 101 هزارو 118 مترمربع لکه گیری، ۱۱ کیلومتر آسفالت شانه شنی راه ها، ۸ کیلومتر آسفالت حفاظتی (میکروسرفیسینگ) و ۱۱۵ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر اینکه طرح های مختلفی در حوزه راهداری در دست اقدام و پیگیری است، خاطرنشان کرد: هم اکنون نیز 8 طرح آسفالت در حال اجرا است.

رودباری تصریح کرد: افزون بر 115 میلیارد ریال از منابع سازمان راهداری به منظور بهسازی، ترمیم و مرمت راه ها به استان همدان اختصاص یافته است.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن