Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی افزایش درآمد شرکت در اولویت قرار دارد

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای همدان:
افزایش درآمد شرکت در اولویت قرار دارد

 سرپرست شرکت آب منطقه‌ای همدان با تاکید بر تقویت نظم و انضباط کاری در شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: افزایش درآمد شرکت در اولویت قرار دارد و کارکنان باید در این زمینه حرکت کنند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان، منصور ستوده در شورای معاونین و مدیران اظهار داشت: یکی  از کارهای مهندس عزالدین مدیرعامل سابق شرکت ایجاد انسجام و تعامل سازمانی بود.

وی با اشاره به اینکه قبل از انتصاب مهندس عزالدین به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان، وضعیت شرکت مطلوب نبود، گفت: مهندس عزالدین با حضور خود در شرکت و در عرض کمتر از دو ماه سازمان را در اختیار گرفته و انسجام خوبی ایجاد کردند.

ستوده با تاکید بر اینکه مشارکت دادن معاونان و مدیران در تصمیمات هیات مدیره اقدام مناسبی از سوی مدیرعامل بود، تصریح کرد: این اقدام به کارکنان شرکت یاد داد تا برای رسیدن به تصمیمات عقلایی باید از نظر دیگران نیز استفاده کرد تا نتایج تصمیمات برای شرکت مثمرثمر باشد.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای همدان با اشاره به اینکه ادامه مسیر گذشته با همکاری و تعامل همه کارکنان عملی است، عنوان کرد: مسائل مربوط به حوزه آب بسیار حاد بوده و مدیریت این بخش سختی‌ها و پیچیدگی‌های خود را دارد و نیاز است انسجام کارکنان همچون گذشته ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه با وجود نبود اعتبارات طرح‌های عمرانی اداره شرکت به خوبی پیش رفته است، گفت: همه نشان دادند به خوبی می‌توانند ادامه دهنده راه مهندس عزالدین باشند که امیدواریم از این پس نیز چنین باشد.

ستوده با بیان اینکه تعامل با مدیران ارشد استان و دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان استان در مجلس از دیگر اولویت‌های بنده محسوب می‌شود، بیان کرد: نظم و انضباط کاری مسئله دیگری است که همه به این موضوع اعتقاد دارند و امیدواریم این نظم و انضباط کاری ادامه داشته باشد و با جدیت بیشتر اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه درآمد یکی از مسائل مهم شرکت محسوب می‌شود، عنوان کرد: درآمد ماهانه مستمر باید کسب شود تا حقوق و مزایای پرسنل بدون مشکل پرداخت شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن