Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی بیش از800 کیلومتر ازحریم راه های استان آزاد سازی شد

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان:
بیش از800 کیلومتر ازحریم راه های استان آزاد سازی شد

در راستای رسیدگی به حریم راههای استان همدان از ابتدای سال جاری بالغ بر812 کیلومتر پاک سازی حریم در محورهای مواصلاتی استان اجرا شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اعلام این خبر افزود : به منظور ایمن سازی جاده ها و پیشگیری از ساخت و سازهای بدون مجوز و اشغال حریم راهها 143 مورد از اموری که حریم راه را مورد تعرض قرار می داد متوقف شد.

حمیدرضا پرورشی خرم با اشاره به رسیدگی به درخواست ها و اعلام نظر طبق قوانین بیان کرد: تخریب 73 مورد امور اجرایی مانند دیوار کشی یا ساخت و سازهای واقع در حریم راه ها نیز انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر پاکسازی حریم راهها ؛ یک هزار و هشتاد عدد تابلوی اخطاری و انتظامی در محورها نصب و بیش از 2182 عدد تابلو اخطاری و انتظامی نیز تعمیر شده است.

وی گفت: تابلوهای اطلاعاتی نیز نقش به سزایی در افزایش ایمنی جاده ها و آگاهی رانندگان دارند و طی سه ماهه سالجاری بیش از 39 متر مربع تابلوهای اطلاع رسانی در ابعاد و با مضامین مختلف در جاده ها نصب و 26 متر مربع از این نوع تابلوها نیز تعمیر و یا بازنویسی شده اند.

 پرورشی اظهار کرد خط کشی میزان ایمنی و دید در شب رانندگان را تا حدزیادی افزایش می دهد و سبب هدایت آنها در مسیر خود می شود به همین منظورخط کشی راه های آسفالته نیز به  طول 236 کیلومتر انجام شده است .

وی یادآورشد:در راستای حفظ ، توسعه و احداث شبکه روشنایی راهها نیز سرویس و نگهداری 736 دستگاه چراغ های چشمک زن و هم چنین چراغ های مه شکن در 113 کیلومتر از محورهای مواصلاتی انجام شده است .

وی گفت: تهیه و نصب 960 متر  نیوجرسی در بعضی مسیرها نیز به منظور حفظ و افزایش ایمنی صورت گرفته و علاوه بر آن با تعمیر بالغ بر شش هزار متر گاردریل و شستشوی نیوجرسی و علائم ایمنی سعی بر کمک بیشتر به رانندگان و کاهش خطرات جاده ای شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن