Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی همدانی‌ها صدای سوت قطار را می‌شنوند

تا چند روز دیگر؛
همدانی‌ها صدای سوت قطار را می‌شنوند

مدیرکل شهرسازی استان همدان از نخستین سفر مستقیم قطار از همدان به مشهد مقدس پس از عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، فرهاد فرزانه صبح چهارشنبه 31 خرداد در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان، افزود: برنامه‌ریزی برای نخستین سفر به مشهد مقدس از طریق راه‌آهن همدان حداکثر تا یک هفته پس از عید سعید فطر انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این قطار با ظرفیت 200 نفر مسافر جابجا خواهد شد و برگشت پس از 2 روز از زمان رفت، انجام می‌گیرد.

فرزانه درباره اجرای عملیات انفجار به منظور تسریع در عملیات اجرای پروژه راه‌سازی در محور آورزمان گفت: باید این موضوع پیش از اجرا از منظر جلوگیری از عبور و مرور اهالی روستاهای اطراف و تردد خودروها در آن محوطه مورد بررسی قرار گیرد و اطلاع‌رسانی قبلی انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به آموزش رانندگان خودروهای حامل سوخت از طریق پرسنل آتش‌نشانی و آموزش رانندگان از طریق اداره‌کل شهرسازی تأکید کرد و یادآور شد: در صورتی‌که در نیمه شب اتفاقاتی برای این خودروها رخ دهد، باید لیست پرسنل کشیک‌های متخصص به راهداری ارائه شود تا در صورت بروز چنین حوادثی از نظرات تخصصی افراد استفاده شود.

فرزانه بر کنترل ویژه پلیس‌راه در زمینه نصب علائم هشداردهنده بر روی تانکرهای حمل سوخت تأکید و خاطرنشان کرد: تانکرهای حمل مواد خطرناک باید به منظور توقف به پایانه‌های پلیس‌راه هدایت شوند.

وی درباره ایجاد پد برای فرود بالگردهای اورژانس یادآور شد: باید نقاط پیشنهاد شده از سوی اورژانس از طریق اداره‌کل راهداری نیز مورد بررسی قرار گیرد سپس برای ایجاد پد اولویت‌بندی‌های لازم ایجاد شود./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن