Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی توزیع 350 تن مرغ منجمد در همدان/ خرید تضمینی گندم همدان از تیرماه

توزیع 350 تن مرغ منجمد در همدان/ خرید تضمینی گندم همدان از تیرماه

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در نوروز امسال بیش از 350 تن مرغ منجمد در سطح استان توزیع شد.

منصور رضوانی در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر افزود: در این ایام یک هزار و 500 تن مرغ گرم، 650 تن سیب و یک هزار و 300 تن پرتقال در استان همدان توزیع شد.

وی ادامه داد: 172 ایستگاه توزیع میوه در این ایام در سطح استان فعال بودند که در حال حاضر نیز با توجه به کاهش تقاضا، توزیع میوه در نقاطی محدود انجام می شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به افزایش جزئی قیمت خرید تضمینی گندم نسبت به سال قبل، خاطرنشان کرد: خرید گندم در سال قبل با قیمت هزار و 275 تومان انجام می شد که با اندکی افزایش به هزار و 300 تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه خرید گندم در همدان از ابتدای تیرماه انجام خواهد شد، تصریح کرد: میزان تولید و خرید تضمینی گندم در همدان به شرایط آب و هوایی و میزان بارش بستگی دارد که در حال حاضر شرایط مطلوب به نظر نمی رسد.

رضوانی جلال با اشاره به اینکه از حالا نمی توان پیش بینی دقیقی برای تولید گندم در سال جدید مطرح کرد، یادآور شد: در سال گذشته 700 هزار تن گندم در استان تولید و 531 هزارتن خریداری شد.

رئیس جهاد کشاورزی استان همدان گفت: 400 هزار هکتار از اراضی استان زیر کشت گندم رفته و باید منتظر ماند تا دید چه میزان گندم تولید خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن