Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ریل‌گذاری راه‌آهن به 32 کیلومتری همدان رسید/سفر همدانی‌ها با قطار از کی آغاز می‌شود؟

ریل‌گذاری راه‌آهن به 32 کیلومتری همدان رسید/سفر همدانی‌ها با قطار از کی آغاز می‌شود؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: فاصله ریل گذاری راه آهن همدان- تهران تا امروز به 32 کیلومتری همدان رسیده است.

فرهاد فرزانه در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر افزود: ریل گذاری در ایام تعطیلات نوروز تعطیل نشد و کارگران حتی در موعد تحویل سال نو در محل پروژه مشغول به کار بودند.

وی با اشاره به تأمین کامل اعتبار این طرح، یادآور شد: اعتبار در اختیار پیمانکار طرح قرار گرفته چراکه اگر غیر از این بود کارگران در روز تحویل سال کار نمی کردند.

فرزانه با بیان اینکه روزانه یک هزار و 150 متر تا یک هزار و 500 متر ریل گذاری می شود، تأکید کرد: تمام تلاش بر این است که اگر اتفاقی نیفتد، ریل گذاری راه آهن همدان- تهران تا اوایل اردیبهشت ماه به پایان برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان همچنین تصریح کرد: 150 نفر نیروی انسانی در این پروژه مشغول به کار هستند که 35 نفر در محل ریل گذاری و دیگر افراد در کارگاه ها فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف و اولویت استان بر این است که ریل گذاری تا اردیبهشت به پایان برسد، اظهار داشت: تکمیل ایستگاه‌های راه آهن به طور قطعی به اردیبهشت ماه نمی رسد و پس از تکمیل ریل گذاری، ایستگاه‌ها نیز تکمیل خواهد شد.

فرزانه در خصوص زمان آغاز سفر با قطار در راه آهن همدان-تهران، یادآور شد: ریل‌گذاری به اتمام برسد بخش عمده ای از کار انجام شده و پس از آنباید تابلو و علائم ایمنی در مسیر نصب شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پس از بهره برداری از راه آهن و نصب علائم تا زمان تکمیل نهایی ایستگاه ها، به طور موقت امکان سفر وجود خواهد داشت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن