Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی صدور پروانه استاندارد تشویقی برای بخاری گازسوز مستقل دارای فن در همدان

مدیرکل استاندارد استان همدان خبر داد:
صدور پروانه استاندارد تشویقی برای بخاری گازسوز مستقل دارای فن در همدان

مدیرکل استاندارد استان همدان از صدور نخستین پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای بخاري گازسوز مستقل داراي فن در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد مددی اظهار کرد: اولین پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای بخاری گازسوز مستقل دارای فن به منظور تسهیل در انتقال محصولات احتراق و یا تامین هوای لازم برای احتراق در همدان صادر شد.

وی با بیان اینکه شرکت تولیدی و صنعتی شوکت (عضو گروه صنعتی پیروی) موفق به دریافت اولین پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای محصول بخاری گازسوز مستقل دارای فن شده است، گفت: بخاری گازسوز مستقل دارای فن به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که اجازه ورود گاز مرگ‌ آور مونوکسیدکربن (co) به داخل محیط خانه را نمی‌دهد.

مدیرکل استاندارد استان همدان افزود: در این نوع بخاری با تعبیه سنسورهای حفاظتی و ایمنی، در صورت بروز هر گونه اتفاق غیر طبیعی مانند ضربه به بخاری و باز شدن مجرای دودکش، بسته شدن مسیر دودکش و .... بلافاصله جریان گاز را قطع و بخاری را خاموش می‌کند.

وی با بیان اینکه این نوع بخاری دمای یکنواخت در تمام نقاط محیط ایجاد می‌کند، گفت: بدنه بخاری گازسوز مستقل دارای فن با وجود بازده حرارتی خوب، کاملا خنک و قابل لمس است و هیچ گونه سطح داغی در بدنه این بخاری‌ها وجود ندارد.

مددی بیان داشت: با توجه به فصل سرما و جلوگیری از بروز حوادث ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی، مصرف کنندگان هنگام خرید وسایل گرمایشی از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند.

مددی تاکید کرد: استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد و لوله کشی مناسب از اصول اولیه برای پیشگیری از حوادث مرگبار است که باید مورد توجه قرار گیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن