Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ارسال 157 میلیون لیتر فرآورده نفتی از همدان به مناطق همجوار

ارسال 157 میلیون لیتر فرآورده نفتی از همدان به مناطق همجوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان گفت: از ابتدا تا پایان دی ماه سال جاری، در مجموع بیش از 156 میلیون لیتر از سه فرآورده نفت سفید، نفتگاز و بنزین از انبارهای نفت ایثارگران منطقه همدان به مناطق همجوار ارسال شد.

به گزارش "همدان ینوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، ازامین روستایی افزود: در پی افزایش نسبی برودت هوای استان های سردسیر غربی و افزایش مصرف بخش های مختلف سوخت مورد نیاز مصرفی مناطق ارومیه، میاندوآب، کردستان، کرمانشاه و زنجان را تأمین کرده ایم.

وی افزود: براساس سیاستهای ابلاغی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و ظرفیت های انحصاری موجود منطقه همدان, این منطقه عهده دارتامین سوخت مورد نیاز استان های غربی کشور است  و این روزها شاهد انجام فعالیت بی وقفه و شبانه روزی مردان سوخت رسان منطقه در انبارهای نفت هستیم.

روستایی خاطرنشان کرد: مدیریت یکپارچه و منسجم با بهره گیری از منابع انسانی کارا، پیشبرد اهداف و دستورالعمل های جاری مبنی بر حداکثرسازی توان ارسال فرآورده به دیگر مناطق را دراولویت قرارد اده  و با تمام قدرت به پیش می رود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان ارسال مربوط به فرآورده بنزین بوده اظهار داشت: در بازه زمانی 30 روزه دی ماه سال جاری، حدود 70 میلیون لیتر بنزین توسط 2407 دستگاه نفتکش به مناطق ارومیه، میاندوآب، کرمانشاه، کردستان و زنجان ارسال شده است.

مدیر پخش منطقه همدان ادامه داد: در مدت زمان فوق، معادل همین میزان فرآورده نفتگاز توسط 2512 نفتکش به 3 منطقه کرمانشاه، کردستان و زنجان ارسال شده که منطقه کردستان بیشترین میزان فرآورده دریافتی را به خود اختصاص داده است.همچنین بیش از 15 میلیون لیتر نفت سفید نیز توسط 594 دستگاه نفتکش در دیماه سالجاری به مناطق کردستان، میاندوآب و زنجان ارسال شده است

امین روستایی یادآور شد: علاوه بر مقادیر یاد شده، با احتساب تامین سوخت مورد نیاز بخش های مختلف مصرف و نیروگاه‌ها در داخل و خارج از مرزهای استان از مبداء انبارنفت ایثارگران همدان شاهد ثبت رکورد بالاترین میزان خروج روزانه فرآورده از این انباراز زمان آغاز بهره برداری آن هستیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن