Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی گاز گران نشده است/مصرف 2.6 میلیارد مترمکعبی گاز در همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان:
گاز گران نشده است/مصرف 2.6 میلیارد مترمکعبی گاز در همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان گفت: نرخ مصرف گاز در چهار ماه پایانی سال افزایش نیافته و مطابق با نرخ سال قبل است.

محمد مهدی مهدوی در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر افزود: تعرفه گاز تا پایان امسال مطابق با سال قبل برآورد می شود و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی همچنین تصریح کرد: در چهار ماه پایانی سال نرخ گاز با همان نرخ سال گذشته محاسبه می شود و هیچ افزایشی پیدا نکرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با اشاره به پیگیری برای افزایش تعداد ماه های سرد سال در محاسبه تعرفه گاز، یادآور شد: بحثی که مطرح شد این بود که یک ماه اول سال آینده نیز به فصل سرد اضافه شود که پیگیری ها در این خصوص انجام شده اما هنوز پاسخ خاصی دریافت نشده است.

وی با بیان اینکه وزیر نفت درخواستی را با این موضوع به معاون اول ریاست جمهوری ارسال کرده است، اظهار داشت: برای اصلاح تعرفه گاز ماه های سرد سال باید هیئت وزیران موافقت کنند که هشت ماهه فصل گرم را کاهش و فصل سرد را افزایش دهند و تا موافقت صورت نگیرد، اصلاحی انجام نخواهد شد اگر نظر مساعد باشد انجام می شود.

مهدوی با بیان اینکه نرخ گاز به صورت پلکانی است، یادآور شد: مقدار فروش گاز و نرخ آن در 12 پله مشخص شده که نرخ امسال همچون سال قبل است.

{nomultithumb}

وی با اشاره به مصرف روزانه 12.5 میلیون متر مکعب گاز در همدان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی در تأمین گاز در استان وجود ندارد و با توجه به پیش بینی برودت هوا در روزهای آینده، شرکت گاز آمادگی استمرار ارائه خدمات را دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در پایان با بیان اینکه مصرف گاز در استان نسبت به سال قبل 28 درصد افزایش یافته است، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 2.6 میلیارد مترمکعب گاز در استان مصرف شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن