Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی مدیر شرکت نفت همدان معرفی شد

مدیر شرکت نفت همدان معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان انجام شد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی، معاون بازرگانی پیشین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه بر کرسی مدیریت پخش منطقه همدان تکیه زد.

مراسم تودیع و معارفه مدیران دیروز و امروز شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان در محل سالن جلسات ستاد منطقه با حضور، عراقی معاون امور عمرانی استانداری همدان، کاظم پورمدیرعملیات شرکت ملی پخش، مهدوی مدیرعامل شرکت گاز استان همدان، هاشمی مدیر پخش منطقه کرمانشاه و معاونین و روسای ستادی و عملیاتی و نواحی تابعه منطقه همدان برگزار شد.

بر پایه این گزارش، در ابتدای این مراسم صادق فریدی، مدیر پیشین منطقه ضمن خیر مقدم به حضار وعرض تسلیت به مناسبت درگذشت یار و یاور امام (رع) و رهبری، عالم فقید، حضرت آیت ا... هاشمی رفسنجانی، به اقدامات انجام شده طی سالهای مسئولیت خود بطور مشروح اشاره کرد و پذیرش مسئولیت خطیر و حساس سوخت رسانی را به مدیرجدید تبریک گفت.

وی افزود: ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موظفیم هر مسئولیتی در هر نقطه ای دراین کشور که بر عهده ما قرار داده شود را با دل و جان پذیرفته و به نحو احسن انجام وظیفه کرده و خادم مردم باشیم که امیدوارم اقدامات به عمل آمده در این بازه زمانی مورد قبول حضرت حق قرار گرفته باشد.

وی در بخشی از گزارش خود به افزایش ظرفیت دخیره سازی مخازن فرآورده های نفتی در انبار نفت ایثارگران، بهره برداری از انبار نفت جدید نوشیجان ملایر، افزایش جایگاه های عرضه سوخت مایع و CNG، اجرای طرح پیمایش مسیر، تحویل به موقع سوخت به تمامی بخش های مصرف و مناطق همجوار و ... اشاره کرد.

مدیرعملیات شرکت ملی پخش و معاون عمرانی استاندار همدان به ترتیب مطالبی در اهمیت جایگاه شرکت ملی پخش در جامعه و نقش اجتناب ناپذیر آن در توسعه و گسترش زیرساختهای خدمات سوخت رسانی بیان داشتند.

سپس امین روستایی مدیر جدید منطقه با اشاره به اهمیت بالای منابع انسانی شاغل در سازمانهای موفق، ضرورت توسعه و توانمندسازی سرمایه های پنهان شرکت را از الویت های خود در کنار تأمین و توزیع بهینه و بهنگام فرآورده های نفتی به بخش های مختلف مصرف دانست و بر تعامل کارساز با دستگاه‌های اجرایی استان در تحقق اهداف سازمان و دولت تدبیر و امید تاکید کرد.

این گزارش می افزاید، منصور ریاحی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان هریک به صورت جداگانه با ارسال لوح تقدیر و هدیه از زحمات و خدمات بی شائبه صادق فریدی در زمان تصدی وی تقدیر و تشکر کرده و توفیق روزافزون وی را از آستان مقدس باری تعالی خواستار شده اند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن