Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تجلیل از شرکت صنایع غذایی سحر به عنوان صادرکننده نمونه

برای دهمین سال متوالی؛
تجلیل از شرکت صنایع غذایی سحر به عنوان صادرکننده نمونه

شرکت صنایع غذایی سحر همدان برای دهمین سال متوالی به عنوان صادرکننده نمونه استان همدان مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش "همدان نیوز"، عصر امروز همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان با حضور مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار همدان و سایر مسئولان استان برگزار شد.

در این همایش واحدهای صادرکننده نمونه استاندارد استان مورد تقدیر قرار گرفتند که در این بین شرکت صنایع غذایی سحر با مدیریت مسعود توتونچیان نیز به عنوان یکی از صادرکنندگان برتر تجلیل شد.

شرکت صنایع غذایی سحر در سال ۱۳۷۰به منظور تولید محصولات غذایی بر پایه تولید محصولات کشاورزی، شروع به ساخت و راه اندازی خطوط تولیدی کرده و  در سال ۱۳۷۳ موفق به اخذ پروانه بهره برداری شد و متعاقباً با اخذ پروانه ساخت برای 15 نوع محصول فعالیت تولیدی خود را آغاز کرده است.

این شرکت ابتدا با تعداد ۲۰ نفر نیروی انسانی فعالیت تولیدی خود را در سالهای ابتدایی تاسیس آغاز کرد که با توسعه روند تولیدی خود در حال حاضر از 900  نفر پرسنل خبره و کارآمد در بخشهای مختلف استفاده می کند.

شرکت صنایع غذایی سحر همدان در حال حاضر ۶۷ نوع محصول در 9 گروه تولید می کند و ۱۹۹ نوع بسته بندی نیز از جمله فعالیت‌های این شرکت است.

شرکت صنایع غذایی سحر دارنده ۵۱ پروانه استاندارد تولید محصولات و گواهینامه استاندارد ISO 9001:2008 از شرکت IMQ  است و پیش از این نیز  از سال 86 تا 94 به عنوان واحد برتر کیفیت از سوی سازمان استاندارد مورد تجلیل قرار گرفته است.

این شرکت در سال های اخیر علاوه بر صاردات عمده به کشورهای اروپایی شامل انگلستان، آلمان و روسیه، صادراتی نیز به کشورهای استرالیا، کانادا، ترکمنستان، فیلیپین، امارات، عراق و مالزی نیز داشته است.

همچنین طی مذاکرات و توافقاتی که با خریدارانی از کشورهای آفریقائی، آسیای میانه و سایر کشورهای حوزه خلیج فارس به عمل آمده، برنامه صادرات به این مناطق در دستورکار این شرکت قرار گرفته است.

گفتنی است این شرکت در 10 سال متوالی از سال ۱۳۸۶ به عنوان صادر کننده نمونه معرفی شده و این در حالی است که در طول سالهای اخیر، کشور با تحریم و مشکلات اقتصادی و بانکی روبه رو بوده است.

شرکت صنایع غذایی سحر در سال ۱۳۸۹ به عنوان صادر کننده نمونه کشوری انتخاب شده که نشان از یک دهه تلاش، ثبات در کیفیت و حفظ بازارهای هدف با وجود تلاطم های اقتصادی دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن