Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث وصول جریمه ۲۰ میلیارد ریالی محموله سوخت قاچاق در همدان

وصول جریمه ۲۰ میلیارد ریالی محموله سوخت قاچاق در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از وصول جریمه ۲۰ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد و گفت: شعبه هفتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده ۲۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، را بررسی کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، مرضیه یونسی اظهار کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۲۰ میلیارد و ۷۰۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان همدان با قطعی شدن حکم صادره، این میزان جریمه را دریافت و پرونده را مختومه اعلام کرد.

یونسی گفت: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی همدان پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان از محکومیت یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریالی برای نگهداری و عرضه سیگار و تنباکو قاچاق خبر داد.

یونسی گفت: پرونده نگهداری و عرضه هشت هزار نخ سیگار و ۵۳۰ بسته تنباکو قاچاق به ارزش ۶۷۷ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ملایر رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی ،اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سیگار و تنباکو قاچاق، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر این تعداد نخ سیگار را از یک واحد صنفی کشف، و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن