Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث یک فست‌فودی در همدان طعمه حریق شد/نجات فرد محبوس از دود

یک فست‌فودی در همدان طعمه حریق شد/نجات فرد محبوس از دود

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان اعلام کرد: یک فست‌فودی در خیابان مهدیه شهر همدان طعمه حریق شد.

به گزارش "همدان نیوز"، سیدصادق پورسینا در توضیح خبر اظهار کرد: با مشاهده دود سیاهی که از لابلای کرکره این مغازه فست‌فودی به آسمان بلند می‌شد، شهروندان با تماس با سامانه ۱۲۵ درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی همدان در ساعت ۳:۱۸ بامداد امروز -دوشنبه ۶ شهریور- بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه‌های دانش و ارم را به خیابان مهدیه اعزام کرد.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور در محل و در ارزیابی اولیه متوجه شدند که این مغازه ساندویچی به علت نامشخصی دچار آتش‌سوزی شده و دود ناشی از آن از لابلای درزهای در بسته این مغازه خارج می‌شود.

پورسینا مطرح کرد: با توجه به تعطیل و بسته بودن مغازه و نیز عدم حضور مالک، آتش‌نشانان اقدام به باز کردن کرکره کردند و با استفاده از دستگاه‌های تنفسی وارد مغازه  مملو از دود شدند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی پس از قطع جریان برق، با استفاده از لوله‌های آبده مشغول خاموش کردن شعله‌های آتش شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آتش گرفتن سقف کاذب و آشپزخانه مغازه ساندویچی، این آتش‌سوزی سرانجام توسط آتش‌نشانان به سرعت مهار و خاموش شد و در ادامه نیز دودهای حاصله از این آتش‌سوزی به بیرون از مغازه تخلیه شد.

به گفته رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان، آتش‌نشانان یک خانم مسن که در طبقه فوقانی در میان دود محبوس شده بود را نیز نجات دادند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن