Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث افزایش حجم ترافیک در جاده های همدان

افزایش حجم ترافیک در جاده های همدان

جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: حجم ترافیک در جاده های این استان به ویژه مسیرهای فرعی با نزدیک شدن به پایان سال و خریدهای نوروزی، روز به روز در حال افزایش است.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ ارسلان سرمدی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، روزانه پنج درصد ترافیک نسبت به روزهای گذشته در حال افزایش است.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان افزایش حجم ترافیک مربوط به مسیرهای فرعی است که خانواده های روستایی به منظور خریدهای نوروزی در شهرهای نزدیک محل سکونت حضور می یابند.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب برای حضور در بازار و تردد نکردن با سرعت غیرمجاز، به استقبال نوروز سال جدید رفته و موجب داغدار و سیاه پوش شدن خانواده ها نشوند.

سرهنگ سرمدی بیان کرد: مهمترین علت بروز سانحه در معابر برون شهری این استان بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، صحبت با تلفن همراه و تنظیم سیستم صوتی است چرا که این قبیل کارها موجب حواس پرتی و کاهش تمرکز راننده به جاده و خودرو و برخورد تصادفات جلو به عقب و خروج از جاده و واژگونی وسیله نقلیه می شود.

وی گفت: یک سانحه منجر به فوت روز گذشته در جاده ملایر - اراک رخ داد که در این سانحه به علت نقص فنی، خودرو واژگون و راننده جان باخت.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان توضیح داد: طبق بررسی های صورت گرفته با وجود نو بودن لاستیک کشنده ، اما لاستیک این وسیله نقلیه دچار ترکیدگی شده است که باید شرکت تولید یا وارد کننده لاستیک پاسخگو باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن