Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث ۱۸۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان کشف شد

۱۸۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان کشف شد

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۱۸۱ میلیارد تومان کالای قاچاق از ابتدای سالجاری تا پایان شهریور امسال در این استان کشف و ضبط شده که میزان این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار سلمان امیری اظهار داشت: ۱۲ باند مهم و سازمان یافته قاچاق در این مدت زمان دستگیر شدند که کشفیات کالا از هر یک از این باندها بیش از یک میلیارد تومان بوده است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: ۸۹۸ پرونده قاچاق کالا در این مدت زمان تشکیل شده است که نیمی از این پرونده ها بیش از ۵۰۰ میلیون تومان ارزش ریالی داشتند.

سردار امیری با بیان اینکه یک هزار و ۳۳ قاچاقچی در ۶ ماهه نخست سال جاری این مدت زمان دستگیر شدند افزود: ۱۵۰ خودروی شوتی که اقدام به حمل و جابجایی کالای قاچاق و تردد با سرعت غیرمجاز می کردند شناسایی و توقیف شدند.

وی گفت: ۳۰۰ هزار لیتر سوخت نیمه نخست امسال در استان همدان کشف شده که نسبت به ۶ ماهه اول سال گذشته حدود پنج درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: سه هزار تُن موادخوراکی قاچاق با ۱۸۰ درصد افزایش، ۱۴ هزار عدد نوشت افزار با ۶۹ درصد افزایش، پنج هزار قلم تجهیزات رایانه ای با ۱۰۰ درصد افزایش، ۱۳۵ هزار ثوب البسه، پوشاک و پارچه با ۱۰۰ درصد افزایش و سه میلیون نخ سیگار کشف شده است.

امیری اضافه کرد: بیشترین میزان کشفیات کالای قاچاق در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری مربوط به لوازم آرایشی و بهداشتی با ۱۰ برابر افزایش و رسیدن کشفیات به ۶۳۱ هزار قلم است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن