Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث غرق شدن دو نفر در همدان در 24 ساعت گذشته

غرق شدن دو نفر در همدان در 24 ساعت گذشته

مدیر روابط عمومی پزشکی قانونی استان همدان گفت: دو نفر در ۲۴ ساعت گذشته به علت سقوط در داخل رودخانه و شنا در استخر دچار حادثه غرق شدگی شدند و جان باختند.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا صارمی ضمن اشاره به این‌که در یکی از این حوادث دختر سه ساله نهاوندی بر اثر بی احتیاطی والدین داخل رودخانه سقوط کرد و دچار خفگی شد، اظهار کرد: در حادثه دیگر نیز مرد ۳۶ ساله‌ای هنگام شنا در داخل استخر باغ در روستا علی آباد فرهنگیان به علت نداشتن مهارت در شنا جان خود را از دست داد.

وی افزود: با توجه به گرم شدن هوا و استقبال از شنا در استخرهای خانگی، سدها و آبگیرها احتمال غرق شدگی افزایش می‌یابد بنابراین باید توصیه‌های ارائه شده را جدی گرفت.

صارمی تصریح کرد: ۲۴ نفر شامل ۲۳ مرد و یک زن سال گذشته در استان همدان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

وی خاطرنشان کرد: آمار غرق شدگی در سال گذشته نسبت به سال ۹۹ حدود دو برابر افزایش داشته است، ۱۲ نفر سال ۹۹ بر اثر غرق شدگی جان باختند.

سخنگوی پزشکی قانونی استان همدان با بیان این‌که غرق شدگی زمانی اتفاق می‌افتد که مجاری تنفسی به وسیله هر نوع مایعی مسدود شده باشد یا مایعی به داخل ریه و حبابچه‌های آن راه پیدا کند، گفت: قطع تنفس و کمبود اکسیژن اصلی‌ترین علت مرگ بر اثر غرق‌شدگی است./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن