Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث توقیف موتور موتورسواران مزاحم و متخلف در همدان

توقیف موتور موتورسواران مزاحم و متخلف در همدان

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: چند موتورسوار با حرکت گروهی در میادین و خیابان های شهر همدان و حرکات نمایشی و تک چرخ، برای مردم مزاحمت ایجاد می کردند که عوامل پلیس راهور وسیله نقلیه آنها را توقیف کرد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ فرخ جمالی افزود: ۲۰ موتورسوار نوجوان و بدون  گواهینامه به صورت گروهی در سطح معابر و خیابان های شهر همدان تردد کرده و برای خودروهای عبوری و عابران مزاحمت ایجاد می کردند.
وی خاطرنشان کرد: این موتورسواران با خود سلاح سرد حمل کرده و در صورت اعتراض رانندگان و عابران به نحوه رانندگی آنها، با سلاح سرد شهروندان را تهدید کرده یا به صورت گروهی به آنان حمله ور می شدند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه ایجاد آرامش و امنیت برای مردم خط قرمز پلیس است، اظهار داشت: پس از شکایت شهروندان از موتورسواران متخلف طرحی برای برخورد با این افراد توسط پلیس راهور در محدوده میدان پیشاهنگی شهر همدان اجرا شد.
سرهنگ جمالی ادامه داد: ۲۰ دستگاه موتورسیکلت در این طرح توقیف و راهی پارکینگ شد همچنین برای مالکان آنها پرونده قضایی تشکیل و به دادگاه معرفی شدند.
وی تصریح کرد: همه این موتورسواران زیر ۱۸ سال و بدون گواهینامه بودند که با لایی کشیدن وسط خودروها، تک چرخ و حرکات نمایشی برای مردم ایجاد مزاحمت می کردند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: ۹ ماهه امسال ۴۷ درصد از سوانح جرحی و ۲۳ درصد از سوانح فوتی شهرستان همدان مربوط به موتورسواران و ۷۰ درصد متوفیان و ۳۱ درصد مجروحان مربوط به عابران بوده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن