Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث محموله‌های گردو در ملایر متوقف می‌شوند

محموله‌های گردو در ملایر متوقف می‌شوند

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از توقیف وانت حامل ۱۰۰۰ کیلو گرم گردوی چیده شده از باغات در این شهرستان خبر داد و گفت: محموله‌های گردوی چیده شده از باغات به منظور پیشگیری از وقوع سرقت متوقف می‌شوند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ محمد باقر سلگی افزود: در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و بدون مجوز حمل، مأمورین پلیس امنیت اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک شدند و با هماهنگی به عمل آورده با دستگاه قضائی این خودرو را به منظور بررسی دقیق‌تر متوقف کردند.
وی اظهارکرد: با بازرسی صورت گرفته توسط مأمورین این یگان، مقدار ۱۰۰۰ کیلو گرم گردوی با پوست سبز و تازه چیده شده از باغات به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال از این خودروی وانت کشف و ضبط و با تشکیل پرونده ضمن توقیف خودروی وانت، متهم برای اتخاذ تصمیمات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: به منظور حمایت از باغداران در این فصل از سال و بر اساس دستور مقام قضائی هر نوع محموله گردوی تازه چیده شده با توجه به مطالبه جدی باغداران برای جلوگیری از هرگونه سرقت محصولات باغی آنها، توسط مأمورین توقیف و متهم یا متهمان نیز به مراجع قضائی برای بررسی قانونی معرفی می شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن