Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری معتادان متجاهر در همدان

دستگیری معتادان متجاهر در همدان

سرپرست پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از دستگيري 6 توزيع کننده مواد مخدر و 13 معتاد متجاهر در نتیجه اجراي طرح پاکسازي سطح شهر همدان در 48 ساعته گذشته خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ هادي نجفی در تشريح اين خبر گفت: از آن جایي که يکي از دغدغه ها و مطالبه مردمي در حوزه امنيت اجتماعي جمع آوري معتادان متجاهر و پاکسازي اماکن عمومي و خيابان ها از وجود این دسته از متخلفان است که برابر سوابق موجود، بخشي از جرایم خرد مانند سرقت ها و .. توسط آن ها صورت می گیرد، پليس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاري فرماندهي انتظامي شهرستان همدان اقدام به جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر کردند.
وی افزود: در اجرای این طرح، 6 نفر از خرده فروشان مواد مخدر با 220 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی دستگیر و 13 معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوري که پس از غربالگري تحويل مراکز ماده 15 و 16 شدند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در پایان گفت: برخورد قاطع با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوري معتادان متجاهر به عنوان يک اولويت ماموريتي اصلي در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد که در اين راستا توفيقات قابل توجهي حاصل شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن