Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث باند سارقان باتری دکل‌های مخابراتی در همدان منهدم شد

باند سارقان باتری دکل‌های مخابراتی در همدان منهدم شد

رئيس پليس آگاهي استان از شناسايي و دستگیری باند سارقان باتري دکل هاي يكي از اپراتورهاي تلفن همراه و کشف 11 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سرهنگ علي اسد بيگي در تشريح اين خبر گفت: در پي دستگيري فردي حين سرقت باتري دکل تلفن همراه و متواري شدن همدست وي، نامبرده در تحقیقات فنی بيان داشت، با توجه به اين که قبلا پيمانکار يكي از اپراتور هاي تلفن همراه بوده و آشنايي كامل با سايت دكل هاي مخابراتي داشته به راحتي اقدام به سرقت باتري ها کرده است.
اين مقام مسئول در ادامه بيان داشت: اين متهم مجموعا به 11 فقره سرقت با همدستي 2 نفر از همکارانش اعتراف کرد و گفت، باطري هاي مسروقه را در يكي از استان هاي همجوار فروخته است.
سرهنگ اسدبیگی تصریح کرد: با راهنمايي سارق و بکارگیری شگردهای پلیسی، هر 2 همدست وي دستگير و به نقش خود در سرقت هاي ارتکابي اعتراف کردند.
اين مقام انتظامي با اشاره به این که با اخذ نيابت قضائي خريدار اموال مسروقه نيز دستگير شد، بیان کرد: کليه محل هاي سرقت بازسازي و متهمان با قرار مناسب روانه زندان شدند.
رئيس پليس آگاهي استان همدان در پايان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكو ، مراتب را در اسرع وقت به مركز فوريت هاي پليسي 110 گزارش کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن