Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث انهدام باند سارقان منازل در همدان

انهدام باند سارقان منازل در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق به دستگیری باند سارقان اثاثیه منزل، اماکن عمومی و ساختمان‌های نیمه کاره شدند که متهمان به ۴۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار سلمان امیری اظهار داشت: به دنبال افزایش سرقت در مناطق بالا شهر همدان رسیدگی به این موضوع در دستور کارآگاهان دایر مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در جریان تحقیقات صورت گرفته یک سارق شناسایی و دستگیر شد که متهم در بازجویی‌های فنی و پلیسی به ۱۱ فقره سرقت اثاثیه منزل از جمله فرش دستبافت و وسایل تزئینی قدیمی با همدستی ۲ تن از دوستانش اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی در عملیات های جداگانه ای ۲ همدست سارق را نیز در مخفیگاهشان شناسایی، دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.
سردار امیری افزود: به دنبال تحقیقات فنی و اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای خاص پلیسی هر سه سارق در مجموع به ۴۱ فقره سرقت و فروش اموال مسروقه به ارزش چهارمیلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به چهار مالخر اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه سارقان دارای سابقه و بین ۲۰ تا ۲۵ سال سن دارند ادامه داد: با همکاری متهمان چهار مالخر شناسایی شدند که در بازرسی از منازل آنها اموال مسروقه متعلق به شاکیان کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: پرونده متهمان پس از تکمیل، تحویل دادسرا شد که هر هفت متهم با قرار مناسب روانه زندان شدند همچنین اموال کشف شده تحویل مالباختگان شد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن