Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث ثبت بیش از دو میلیون تردد در جاده‌های همدان

ثبت بیش از دو میلیون تردد در جاده‌های همدان

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان از کاهش ۲۵ درصدی ترددها در محورهای استان همدان خبرداد و گفت: در روزهای منتهی به تعطیلات عاشورا و تاسوعای حسینی بیش از دو میلیون تردد تردد در جاده‌های استان صورت گرفت.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد مرادی اظهارکرد: در بازه زمانی پنجم تا نهم شهریور سالجاری که ایام نزدیک به تاسوعا و عاشورای حسینی بوده  دو میلیون و ۸۵۷ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که سه میلیون و ۸۲۰ هزار تردد بوده کاهش ۲۵ درصدی داشته است.
وی تصریح کرد: در این ایام ۳۶۸ هزار خودرو وارد استان شده و ۳۱۹ هزار خودرو از استان خارج شده است درحالیکه در مدت مشابه سال گذشته آمار خودروهای ورودی به استان ۳۳۱ هزار و خودروهای خروجی ۳۷۴ هزار بوده است.
مرادی با بیان اینکه پرتردد ترین محور استان همدان ایام منتهی به تعطیلات محور همدان _سه راهی بهار بوده است، خاطرنشان کرد: بیشترین تردد  را روز پنجشنبه ششم شهریور با ۷۳۲ هزار تردد به خود اختصاص داده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های استان همدان افزود: در این مدت ۳۸۰ هزار وسیله نقلیه سنگین، دو میلیون و ۴۸۶ هزار سواری و وانت، ۷۰ هزار کامیون دو محوره، ۱۳ هزار و ۷۰۰ اتوبوس و ۱۳۹ هزار کامیون سه محوره در جاده‌های استان تردد داشتند.
وی با اشاره به اینکه درحال حاضر تردد در محورهای استان روان است، گفت: روز گذشته ۴۸۶ هزار تردد در جاده‌های استان صورت گرفت که ۵۱ هزار تردد ورودی و ۷۱ هزار خروجی بوده است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن