Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث سارق انباري آپارتمان‌های همدان شناسایی شد

سارق انباري آپارتمان‌های همدان شناسایی شد

رئيس پليس آگاهي استان همدان از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصي و کشف11 فقره سرقت در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ كارآگاه علي اسد بيگي در تشريح اين خبر گفت : در پي وقوع چند فقره سرقت از انباري آپارتمان ها و مجتمع هاي مسکوني در سطح شهر همدان، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وي افزود: با تجميع کليه پرونده هاي سرقت و تجزيه و تحليل جرم و بررسي دوربين هاي مداربسته آپارتمان ها مشخص شد، سرقت ها در يک ساعت مشخصي خصوصا"ساعات پاياني شب صورت مي گيرد که با بکارگیری شگردهای پلیسی در یکی از سارقان سابقه دار و حرفه اي که اخيرا" از زندان آزاد شده بود در این خصوص شناسايي و نامبرده در يک عمليات غافلگيرانه در منزل مسکوني خود دستگير و به پليس آگاهي استان منتقل شد.

سرهنگ اسدبيگي ادامه داد: متهم در بازجويي هاي فني، به 11 فقره سرقت از انباري آپارتمان هاي سطح شهر اعتراف کرد و بيان داشت، اموالي از قبيل کفش ،برنج و شيرآلات ساختماني و... را سرقت کرده است.

وي بيان داشت: با راهنمايي متهم، کليه مالباختگان شناسايي و محل هاي سرقت تاييد و متهم با قرار مناسب روانه زندان مرکزي همدان شد.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت: استفاده از قفل هاي با امنيت پايين موجب سرقت اين انباري ها شده بود كه با كمي دقت مي توان از بروز چنين سرقت هايي جلوگيري کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن