Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف 40 کیلوگرم هروئین و 198 هزار نخ سيگار قاچاق در همدان

کشف 40 کیلوگرم هروئین و 198 هزار نخ سيگار قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف40 کیلو هروئین در ملایر خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر، گفت: در پي تلاش هاي اطلاعاتي کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد که اعضای این باند قصد دارند یک محموله هروئین را از استان هاي جنوبي به استان همدان  منتقل کنند.

وی افزود: با هوشمندي ماموران و با همکاري کارکنان انتظامي شهرستان ملاير در يک اقدام ضربتي خودرو سواری قاچاقچیان در ورودي این شهرستان متوقف و در بازرسي از آن، 40 کيلو گرم هروئين با لفافه کشف، 4 متهم دستگير و 2 دستگاه خودرو نيز توقيف شد .

رئيس پليس آگاهي استان همدان نیز از کشف 198 هزار و 800 نخ سيگار قاچاق و فاقد مجوز در اين استان خبر داد.

سرهنگ كارآگاه علي اسد بيگي افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی استان همدان حين کنترل خودروهاي عبوري در ايست و بازرسي شهيد زارعي به يک دستگاه سواري پژو 405 مشکوک شده و راننده خودرو بدون توجه به دستور ايست پلیس از محل متواري شد.

وي خاطرنشان کرد: با اقدامات پلیسی این خودرو متوقف و راننده و سرنشين با دیدن مأموران و با توجه به تاريکي هوا از محل متواري شدند.

سرهنگ اسدبيگي ادامه داد : پس از انتقال این خودرو به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پس از تخليه و شمارش، 198 هزار و 800 نخ سيگار خارجي قاچاق و فاقد مجوز از آن کشف و در اين خصوص پرونده مقدماتي تشکيل و در تعزيرات حکومتي در حال رسيدگي است.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان گفت: با پيگيري به عمل آمده مالك خودرو كه از قاچاقچيان حرفه اي مي باشد نيز شناسايي و به مرجع قضائي معرفي شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن