Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث طرح ترافیکی پلیس راهور همدان در روز ۲۲ بهمن

طرح ترافیکی پلیس راهور همدان در روز ۲۲ بهمن

پلیس راهور استان همدان با انتشار اطلاعیه ای محدودیت های ترافیکی در سطح شهر همدان را در راستای برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مورخ 22/11/98 اعلام کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، در متن این اطلاعیه آمده است : با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به منظور تامین ایمنی عبور ومرور وایجاد ترافیک روان در مراسم راهپیمایی غرور آفرین مردم مومن استان در روز 22 بهمن ماه در مسیرهای پیش بینی شده محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد که جهت استحضار شهروندان عزیز به شرح ذیل اعلام می گردد :
 
مسیر راهپیمایی پیش بینی شده در شهر همدان :
 
میدان امام زاده عبدالله – بلوار کاشانی – بلوار خواجه رشید – میدان آرامگاه بوعلی سینا –پیاده راه بوعلی - تجمع در میدان حضرت امام خمینی (ره)
 
تذکر: در صورت توقف خودرو وموتور سیکلت در مسیرهای فوق از ساعت 6 صبح روز 22 بهمن تا پایان مراسم ، وسایل نقلیه با جرثقیل منتقل خواهند شد .
تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 0700 از خیابان های باباطاهر ، شریعتی ، شهدا و تختی ، به سمت میدان حضرت امام تا پایان مراسم ممنوع است.
تردد کلیه وسایل نقلیه در بلوار خواجه رشید و کاشانی و میدان امام زاده عبداله و میدان بوعلی از ساعت 0700 ممنوع خواهد بود.
تردد از میدان شریعتی به سمت تقاطع خواجه رشید ، از میدان جهاد به سمت میدان آرامگاه و از میادین فلسطین و عین القضات به سمت میدان امام زاده عبدالله از ساعت 0700 ممنوع است.
توقف وسایل نقلیه اعم از موتور سیکلت و خودرو در میدان امامزاده عبداله ، بلوار کاشانی ، تقاطع خواجه رشید ، بلوار خواجه رشید و میدان آرامگاه بوعلی از ساعت 0700 روز سه شنبه تا پایان مراسم ممنوع می باشد و در صورت توقف با جرثقیل نسبت به جابه جایی آن اقدام خواهد شد.
ورود و تردد موتورسیکلت در کلیه مسیر های فوق ممنوع و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.
از شهروندان عزیز درخواست می‌شود با استفاده از وسایل نقلیه عمومی در کاهش حجم ترافیکی و جلوگیری از بروز گره های ترافیکی اقدام کنند.
از شهروندان عزیز درخواست می‌شود با تعیین مسیرهای جایگزین پلیس راهور را در اجرای ماموریت های محوله یاری کنند.
در پایان از همکاری شهروندان گرامی در اجرای طرح ترافیکی مذکور کمال تشکر و قدردانی را داریم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن