Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف میلیاردی لباس قاچاق در همدان

کشف میلیاردی لباس قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 2 هزار و 520 ثوب البسه خارجي قاچاق به ارزش یک میلیارد و 300 ميليون ریال در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبر مبني بر اين که قاچاقچيان کالا قصد دارند مقاديري کالاي قاچاق را از بنادر جنوبي کشور به همدان منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وي افزود: با تشديد اقدامات کنترلي در محورهاي منتهي به همدان ، يک دستگاه خودرو پژو 405  که داراي شيشه هاي دودي بود در این خصوص شناسايي و متوقف شد.
سردار کامرانی صالح ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد، خودور حامل البسه قاچاق است که راننده برای مخفی کردن، آن ها با چادر مشکي پوشانده  بود که پس از تخليه و شمارش، 2 هزار و520 ثوب البسه زنانه کشف شد و پرونده متهم در تعزيرات حکومتي در حال رسيدگي است.
فرمانده انتظامی استان در پايان با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده  بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده،گفت: قاچاق کالا به توليدات داخلي كشور ضربه مستقيم می‌زند كه از تمام مردم تقاضا می‌شود، هرگونه اخبار درخصوص كالاي قاچاق را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن