Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری باند سارقان موتورسيکلت در همدان

دستگیری باند سارقان موتورسيکلت در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري اعضاي باند سرقت موتورسيکلت و کشف 5 دستگاه موتورسيکلت مسروقه توسط ماموران کلانتري 16 شهرک مدني خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت در یکی از مناطق شهر همدان و شکايت مالباختگان، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران واحد تجسس کلانتري 16 شهرک شهيد مدني قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقيقات گسترده و بکارگیری شگردهای پلیسی يکي از سارقان موتورسیکلت را شناسايي و در مخفيگاهش دستگير کردند.

سرهنگ باقری بیان کرد: متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی به سرقت چندين دستگاه موتورسيکلت با همدستي فردي دیگر اعتراف کرد و مشخص شد اين 2سارق، اموال مسروقه را به 2برادر فروخته اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:با مشخص شدن هويت اعضاي اين باند سرقت،  ماموران پس از هماهنگي با مرجع قضائي مخفيگاه متهمان را شناسايي و در چند عمليات منسجم ساير اعضاي اين باند را دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنان، 5 دستگاه موتورسيکلت مسروقه که از نقاط مختلف شهر همدان به سرقت رفته بود کشف شد.

وی افزود: متهمان با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی شدند و موتورسيکلت هاي کشف شده به مالکان آن ها تحويل داده شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان از شهروندان خواست تا حتي المقدور وسايل نقليه خود را به تجهيزات ضد سرقت از قبيل دزدگير و قفل هاي ايمن مجهز کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن