Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف بیش از 15 کیلوگرم مواد مخدر در همدان

کشف بیش از 15 کیلوگرم مواد مخدر در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف 14 کيلو و 650 گرم ترياک با لفافه و 450 گرم انواع مواد مخدر صنعتي در 3 عمليات جداگانه در این استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ هادی قزوینه در تشريح اين خبر گفت: در عمليات اول، قاچاقچياني که اقدام به تهيه و انتقال ترياک از یکی از استان هاي جنوبي به استان هاي غربي می کردند شناسايي و در يک عمليات خودرو سواری آن ها در شهرستان ملاير شناسايي و متوقف شد.

وی افزود: در بازرسي از خودرو متهمان، 10 کيلوگرم ترياک با لفافه کشف و 2 متهم دستگير شدند.

سرهنگ قزوینه بیان کرد: در عمليات دوم، با تلاش هاي اطلاعاتي چند ماهه مشخص شد يک محموله مواد مخدر از استان هاي غربي بارگيري و در حال انتقال به استان همدان مي باشد که خودرو سواری متهم در شهرستان بهار شناسایي و از این خودرو، 4 کيلو و 650 گرم ترياک با لفافه کشف و يک متهم دستگير شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: در عملیات سوم و در پي اشراف اطلاعاتي ايجاد شده یکی از قاچاقچيان که اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر از استان هاي غربي به همدان می کرد با يک اقدام هوشمندانه و دقيق کارکنان پليس مبارزه با مواد مخدر استان در شهر همدان شناسایی و در بازرسی از منزل وی، 360 گرم هروئين، 61 گرم شيشه، 20 گرم گل ، 4 گرم حشيش و 5 گرم سوخته با لفافه کشف و متهم دستگير شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مصرف مواد مخدر ،پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این باره را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن