Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کارمند قلابی ایرانسل در همدان به دام پلیس افتاد

کارمند قلابی ایرانسل در همدان به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی استان همدان از دستگيري سارق باطري و تجهيزات دكل هاي مخابراتي و كشف 40 فقره سرقت در اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار  بخشعلی کامرانی صالح در تشريح اين خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت باطري و كابل از دكل هاي شركت ايرانسل در شهر همدان، بررسی موضوع در دستور كار كارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وي با اشاره به این که در بازديد از صحنه هاي سرقت مشخص شد همه سرقت ها بدون هيچگونه تخريبي انجام شده، افزود: در تحقیق از بعضی از مالکانی که دکل مخابراتی در پشت بام منزل آن ها قرار داشت، آنان اظهار داشتند سارق با ارائه كارت شناسايي ايرانسل وارد محل شده و خود را به عنوان كارمند آن شركت معرفي کرده است.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: با انجام تحقیقات و شگردهای پلیسی و با توجه به اين كه سارق در يكي از سرقت ها از خودروي آژانس استفاده کرده بود از طريق دوربين هاي مداربسته تصوير يك دستگاه خودروي پرايد شناسايي و مالك آن اظهار داشت اموال مسروقه را به یک مغازه ضايعاتي فروخته ولي سارق را نمي شناسد.

اين مقام مسئول افزود: در بازرسي از مغازه مذکور، 8 دستگاه باطري مسروقه مربوط به شركت ايرانسل كشف و با راهنمایی مالك مغازه، هویت سارق که در تهران حضور داشت شناسایی و نامبرده در یک اتوبوس که از تهران به سمت همدان در حركت بود دستگير و در بازرسي از وي، كارت شناسايي جعلي شركت ايرانسل و ابزار آلات مخصوص سرقت كشف شد.

سردار کامرانی صالح تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهي استان در بازجویی های فنی و تخصصی، به 40 فقره سرقت باطري و تجهيزات از دکل هاي مخابراتي در شهر همدان اعتراف و اظهار داشت، اموال مسروقه را به 2 نفر مالخر فروخته است كه نامبردگان نيز دستگير شدند.

فرمانده انتظامی استان در پايان با اشاره به این که كليه محل هاي سرقت با راهنمايي سارق و با حضور نماينده شركت ايرانسل بازسازي و باطري های کشف شده تحويل این شرکت شد، گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن