Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف متادون و 100 هزار نخ سيگار قاچاق در همدان

کشف متادون و 100 هزار نخ سيگار قاچاق در همدان

رئيس پليس آگاهي استان همدان از کشف 100 هزار نخ سيگار خارجي و قاچاق در اين استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ رضا زارعي در تشريح اين خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که قاچاقچيان قصد دارند مقاديري سيگار را با يک دستگاه خودرو سمند سفید رنگ از شهرستان هاي مرزي به تهران منتقل کنند، بررسی موضوع در دستور کار كارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي و پليس اطلاعات و امنيت استان قرار گرفت.

وي افزود: با اعزام 2 اکيپ خودرويي از ماموران به پليس راه همدان - تهران، این خودرو که از مبدا شهرستان مهاباد به مقصد تهران در حال تردد بود متوقف و در بازرسي از آن، 100 هزار نخ سيگار خارجي و  قاچاق کشف شد.

رئيس پليس آگاهي استان در پايان با اشاره به این که ارزش کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و 200 ميليون ریال برآورد شده، بیان کرد: پرونده متهم در تعزيرات حکومتي در حال رسيدگي مي باشد.

کشف متادون در همدان

فرمانده انتظامي شهرستان همدان نیز از کشف یک هزار و 100 حبه قرص و 12 ليتر شربت متادون خبر داد.

سرهنگ جمشيد باقري در تشريح اين خبر گفت: در پي کسب خبری مبني بر فعاليت پدر و پسری در زمينه خريد و فروش غير قانوني شربت متادون، بررسی موضوع در دستور ماموران کلانتري 13 عين القضات قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقيقات پليسي، مخفيگاه متهمان را شناسايي و با هماهنگي مرجع قضائي، در بازرسي از آن، یک هزار و 100 حبه قرص متادون، 12 ليتر شربت متادون و یک هزار و 260 سي سي شربت آماده و بسته بندي شده را کشف کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین در ماموریتی دیگر، در پي کسب خبری مبني بر فعاليت يک خرده فروش مواد مخدر که با يک دستگاه پرايد در یکی از مناطق شهر همدان اقدام به توزيع مواد مخدر مي کند، متهم توسط ماموران کلانتري 18 جورقان دستگير و در بازرسي از خودرو وی، یک کيلو  و 93 گرم ترياک کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان همدان در پايان، از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن