Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری قاچاقچیان و سارقان در همدان

دستگیری قاچاقچیان و سارقان در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارقان وسایل نقیله موتوری و کشف سوخت قاچاق در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ جمشید باقری در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با اجرای طرح مهاری یکدستگاه خودروی سرقتی در شهر همدان شناسایی و سارق دستگیر شد. در طرحی دیگر هم با متوقف کردن موتورسیکلتی با پلاک دستکاری شده پلیس متوجه سرقتی بودن موتورسیکلت شد و سرنشین این وسیله نقیله موتوری را بازداشت کرد.

وی با یاد‌آوری اینکه بررسی بیشتر پلیس مشخص کرد این موتور‌سیکلت حدود 2 ماه قبل در همدان سرقت شده است گفت: در طرحی دیگر هم پلیس به سرقتی بودن یکدستگاه پراید پی‌برد و سارق آن را دستگیر شد. همه سارقان این وسایل نقیله به صراحت مجهز نبودن این وسایل را به دزدگیر و رها شدن در معابر عمومی عنوان کردند که بهترین فرصت را در اختیار آنان قرار داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با اشاره بر اینکه توزیع و جابه‌جایی هر نوع سوختی خارج از چرخه تعریف شده و قانونی جرم داشته و قاچاق محسوب می‌شود اظهار داشت: در روز‌های گذشته پلیس شهرستان همدان خبری را دریافت کرد که در روستای آبشینه سوخت غیر مجاز جابه‌جا می‌شود موضوع را بررسی کردیم.

باقری افزود: در این بررسی انتظامی و پلیسی یکدستگاه تانکر در اطراف زمین‌های زراعی این روستا شناسایی شد که  مشغول تخیله سوخت بود. با دستگیری هر 2 متهم(راننده و کشاورز) ارزیابی مقدار سوخت هم جابه‌جایی و تخلیه 17 هزار لیتر سوخت گازوئیل را در انباری پنهانی در زمین کشاورزی تائید کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن