Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث دستگیری 4 سارق در رزن

دستگیری 4 سارق در رزن

فرمانده انتظامی شهرستان رزن گفت: ۴ سارق و ۲ فروشنده مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ محمد باقر سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان رزن به  طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان اشاره کرد وافزود: این طرح با حضور پلیس های تخصصی، کوپ و ستادی در این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: این طرح مقادیری اقلام ضد فرهنگی، ۲ فقره سرقت موتورسیکلت به همراه ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ۴ نفر سارق و ۱۶ نفر مجلوب نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن افزود: همچنین در ادامه این طرح علاوه بر دستگیری ۶ معتاد و ۲ نفر فروشنده مواد مخدر مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ۱۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات باعث سلب آسایش عمومی شده بودند توسط ماموران انتظامی شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شد.

سلگی به استمرار اجرای این طرح ها اشاره کرد وخاطر نشان کرد : از عموم شهروندان درخواست می کنم درصورت مشاهده هرگونه اخبار و موارد مشکوک  به پلیس 110  اطلاع دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن