Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث جریمه 58 میلیاردی قاچاقچیان سوخت در کبودرآهنگ

جریمه 58 میلیاردی قاچاقچیان سوخت در کبودرآهنگ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقچیان سوخت درتعزيرات حكومتي کبودراهنگ بیش از58 میلیارد ريال محکوم شدند.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا حسن پور اظهار داشت: متهمین گازوئیل و نفت سفید را با روغن سوخته مخلوط ، وبه عنوان روغن موتور می فروختند.

وی در ادامه یادآور شد: پنج نفر در شهرستان کبودراهنگ با خرید یک باب سوله مقادیر زیادی گازوئیل ونفت سفید ( به ارزش 34  میلیارد و 536 میلیون و 754 هزار و 500 ریال ) را به صورت غیر مجاز تهیه وبا مخلوط کردن این مواد با روغن سوخته اقدام به تولید وعرضه روغن موتور تقلبی می کردند.

حسن پور همچنین تصریح کرد: شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا وارز تعزیرات حکومتی کبودراهنگ با همکاری کارگروه ویژه مستقر در مرکز استان و پس از تحقیقات جامع وجری تشریفات قانونی ، متهمین را مجموعاً به پرداخت مبلغ 58 میلیارد و 950 میلیون و 521 هزار و 500 ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم و رای صادره پس از اعتراض محکومین در شعبه تجدید نظر تایید وقطعی شد.

وی خاطرنشان کرد:  تاکنون مبلغ 12 میلیارد و840 میلیون ریال ازجریمه وصول وبه حساب خزانه واریز شده ویک دستگاه خودرو خارجی مربوط به یکی از متهمین ، جهت فروش ، شناسایی وتوقیف شده است.

++++

به احتمال زیاد «جمعه» عید فطر است

رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری اظهار داشت: به احتمال زیاد جمعه عید سعید فطر است.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی رئیس ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری، در نشست خبری درخصوص رویت هلال ماه شوال گفت:به احتمال زیاد جمعه اول ماه شوال و روز عید سعید فطر است.

وی ادامه داد: 120 گروه روز پنج‌شنبه مصادف با روز 29 ماه مبارک رمضان برای دیدن ماه هلال ماه شوال اقدام می‌کنند.

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه احتمال رویت در مناطق جنوبی بیشتر است، اظهار داشت: پیش‌بینی‌ها این است که اگر شرایط مساعد باشد و نتیجه‌ای به دست آید، طبیعتاً جمعه 25 خرداد ماه جاری اول ماه شوال خواهد بود و اگر نتیجه‌ای بر خلاف این به دست آید، توسط ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی درباره همخوانی تقویم شمسی با قمری، افزود: در این سالها گاهی داشتیم که خلاف تقویم پیش آمده است، اما چند وقتی است که در تنظیم تقویم با نظرهای مقام معظم رهبری پیش می روند و با حضور کارشناسان مجرب تنظیم می شود.

رئیس ستاد استهلال ماه در پایان گفت: گاهی برای مردم سوال است که چرا رویت هلال دیر اعلام می شود، باید بیان کرد که رویت ماه در غروب صورت می گیرد و چون شب اول، توقف ماه توقف در آسمان کوتاه است، دیر تر اعلام می شود، همچنین اینکه چون اعضای گروه رویت ماه در کوهستان هستند، مسیر های ارتباطی دشوار است و طی فرایندی این اعلام صورت می گیرد.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن